تیم كاله مازندران فینالیست لیگ برتر والیبال كشور شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا، دو تیم كاله مازندران و پیكان تهران عصر روز یكشنبه، در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) شهرستان آمل به مصاف هم رفتند.

تیم كاله در این دیدار كه با حضور ' خولیو ولاسكو ' ، سرمربی تیم ملی والیبال و ' محمد رضا داورزنی'، رییس فدراسیون والیبال برگزار شد، با نتیجه سه بر یك میهمان خود را با شكست سنگین بدرقه كرد.

تیم كاله مازندران در این مسابقه ست های دوم ، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 23 به سود خود به پایان رساند.

تیم پیكان تهران هم ست نخست این مسابقه را با نتیجه 25 بر 23 به نفع خود رقم زد.

تیم كاله با این پیروزی در مجموع سه مسابقه با پیكان تهران صاحب دو برد شد و با نتیجه دو بر یك در مقابل این تیم برای نخستین بار به دیدار پایانی مسابقه های لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور صعود كرد و حریف تیم سایپای البرز شد.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی، تیم والیبال پیكان تهران با نتیجه 3 بر 2 مقابل كاله مازندران پیروز شد و در دومین دیدار این مرحله تیم كاله در خانه والیبال تهران با نتیجه سه بر یك تیم پیكان را شكست داد.

نخستین دیدار نهایی مسابقه های لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور ، روز چهارشنبه هفته جاری بین تیمهای كاله مازندران و سایپای البرز در كرج برگزار می شود.ك/3

7327/1654/





:: برچسب‌ها: مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: